بهترین دکتر پوست و مو
نوشته شده توسط : فاطمه

بهترین دکتر پوست و مو

بهترین دکتر پوست و مو :پوست از مهمترین عضوهای بدن ما می باشد که خیلی زود به چشم می آید  و بیانگر سیستم‌های درونی بدن ماست.

 

بهترین دکتر پوست و مو

 

قبل از اینکه آزمایش خون، سونوگرافی و عکس‌های گرفته شده به وسیله اشعه ایکس یا ام‌آر‌آی اختلالاتی را در ارگان‌های داخلی بدن نشان دهند، بهترین دکتر پوست و مو قادر است به وسیله علائم و نشانه‌هایی که در پوست می بیند مشکلات داخلی بدن را تشخیص دهد؛ بنابراین انتخاب بهترین دکتر پوست و مو خوب و با تجربه برای بیماری‌های مرتبط با پوست و مو بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

سپردن  پوست صورت   به دست پزشکی که مهارت کافی ندارد ، کار عاقلانه ای نیست. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن  بهترین دکتر پوست و مو ارائه شده است.تفاوت بهترین دکتر پوست و مو با دکتر پوست و مو معمولی در این است که اگر برای شما مشکل یا عارضه ای پیش آمد او می داند که چگونه مشکل شما را حل کند و شما مطمئن می شوید در ازای هزینه ای که می پردازید نتیجه قابل قبولی عایدتان می شود.

 

 

سوالاتی که در هنگام انتخاب بهترین دکتر پوست و مو باید مطرح کنید:

 

قبل از انتخاب  بهترین دکتر پوست و مو ۷ سوال وجود دارد که حتما باید آن ها را در نظر بگیرید:

 

 

آیا بهترین دکتر پوست و مو  مورد نظر در کلینیک فعالیت دارد؟

 

برخی کلینیک های وجود دارند که برای لیزر فقط  از نام بهترین دکتر پوست و مو استفاده می کنند  و متاسفانه هیچ نظارت و یا کنترل کیفیتی بر روی دکتر لیزر پوست وجود ندارد تا این اطمینان حاصل شود که لیزر خیلی خوب  برای بیماران تنظیم شده  و یا طرز نگهداری لیزر درست می باشد و درمان درست صورت می گیرد.

 

 

 

 آیا بهترین دکتر پوست و مو  مدرک تخصصی پوست و مو دارد؟

 هیچ قانونی وجود ندارد که مانع از این شود که  پزشکان خودشان را با هر تخصصی که دلشان می خواهند،معرفی کنند. مراکز بسیاری در سراسر کشور توسط پزشکانی تاسیس و اراده می شوند که فاقد هر گونه مدرک پزشکی در زمینه پوست و مو هستند، اما قصدشان اینست که در زمینه پوست و مو کسب درآمد کنند.

 

 

حتی پیش آمده که یک متخصص بیهوشی یا متخصص زنان فقط چون تصمیم گرفته افزایش درآمد داشته باشد با بوتاکس  و خرید برخی از دستگاه های لیزراقدام به خدمات پوست و مو می کند.یا حتی  یک پزشک متخصص اطفال یا یک پزشک خانوادگی این امکان را دارد که با آویزان کردن مدرک جعلی نشان دهد که یک بهترین دکتر پوست و مو است  و کسی نمی تواند او را از انجام این کار منع کند.

 

 

 

آیا بهترین دکتر پوست و مو بیش از ۵ سال در این کار سابقه دارد؟

 

خیلی ازکلینیک های پوست و مو هستند که در ۳ تا ۵ سال اول شکست می خورند. ممکن است آن ها در آغاز کار تبلیغات سنگینی برای آوردن مشتریان بکنند، اما اغلب آنها نمیتوانند سطح بالایی از نتایج و ایمنی را در طیف وسیعی از مشتری های خود حفظ کنند. بنابراین مجبور می شوند از این کار بیرون روند. دنباله ای از پرونده های قضایی، بیماران ناراضی و بیماران که برای خدماتی که هرگز دریافت نکرده اند، پول پرداخت کره اند  نشان دهنده این قضیه است.

 

 

 

اگر بهترین دکتر پوست و مو و مرکز لیزر سابقه ای بیش از 5 سال داشته باشد  و در جامعه به خوبی شناخته شده باشد، احتمالش هست که با یک استاندارد بالاتری درمان ها را انجام دهد و و روش صحیح درمان را نسبت به بیماران به کار گیرد.

 

 

آیا بهترین دکتر پوست و مو تبلیغ می کند؟

تنها دلیلی که باعث می شود پزشکان دست به تبلیغات بزنند اینست که به اندازه کافی بیمار ندارند و به همین دلیل باید پول زیادی را صرف تبلیغات کنند.

 

بهترین دکتر پوست و مو  معمولا اهل تبلیغ نیست چرا که به اندازه کافی مراجعه کننده دارد. مراجعه کنندگان به بهترین دکتر پوست و مو از طرف سایر بیماران و پزشکان می آیند و یا ممکن است آنها را در تلویزیون یا رادیو به عنوان بهترین متخصص پوست و مو ببینید. (البته برای تبلیغات مبلغی را پرداخت نمی کنند.) اگر شما بسیاری از تبلیغات چاپی و یا تبلیغات رادیو و تلویزیون را درباره پزشکی می بینید، باید بدانید که او خیلی قابل اطمینان نیست.

منبع : http://drsodaei.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88/





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: